Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

پست های فیسبوکی

پست های فیسبوکی جدید
عکس العمل من در برابر یه آدم خشگل
خیره میشم و بهش لبخند میزنم
وقتی خسته شدم
.
.
.
.
آینه رو  میذارم سر جاش
♣♥-------------------------------------------♥♣
اگر نیوتن عرب بود...
.
.
.
.
.
.
سیبی که افتاد رو می خورد و می گفت:
(هذا من فضل ربی) :|
دیگه ما هم اینقدر سر فیزیک اذیت نمی شدیم...!!
♣♥-------------------------------------------♥♣
ﻭﺍﺭﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ. ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ. ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ.
ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ. ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ...
.
.
ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻨﺪﻳﺪﻥ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ...
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺨﻨﺪﻳﻢ ﺍﻣﺎ...
ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﺨﻨﺪﯾﻢ... با هم بخندیم... نه به هم!
♣♥-------------------------------------------♥♣
پسر : وای خدای من، عجب چهره زیبایی، چه لطافتی، مثل گل میمونی... از چی استفاده میکنی؟
.
.
.
.
.
دختر : Adobe Photoshop CS5
♣♥-------------------------------------------♥♣
زندگی به من دو چیز آموخت!!!!!
.
.
.
.
هیچ کدومشو نمیگم!
والااااااااااا به خدا
دهنم صاف شد تا یاد گرفتم...
خودتون برید تحقیق کنید یاد بگیرید...
چه توقعایی از آدم داریدا...
یکم روپای خودتون وایسید، همش چشتون به منه
♣♥-------------------------------------------♥♣
میگن جدیدا مد شده مثه جشن عروسی، جشن طلاق هم می گیرن کارت دعوت هم میدن...
به نظر من میتونن بالای کارت هم از این شعر استفاده کنن...!!
یارب آن دلبر شیرین که سپردی به منش...!!!
می سپارم به ننش بابت اخلاق عنش....خخخخخ
♣♥-------------------------------------------♥♣
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد