Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

ماهنامه نجم الدین تیر ماه سال 1393 | Star Mag - Tir 1393

ماهنامه نجم الدین تیر ماه سال 1393 انتشار یافت

نام کتاب : ماهنامه نجم الدین

نویسنده : نجم الدین ایرانی

تعداد صفحات : 13

فرمت : PDF

عناوین مطالب :

در این ماه (تیر)

لحظه های شاعرانه (خونه ی مادربزرگه)

گلدان (اس ام اس مناسبتی ماه رمضان)

زنگ انشاء (انشاء درباره خدا)

زنگ تفریح (30 کاری که وقتی اینترنت قطع میشه میتوان انجام داد!)

سرگرمی (بامزه ترین لطیفه دنیا ، به انتخاب محققان !)

دست پخت (میگو سوخاری با اسفناج)

بدون عنوان


دانلود رایگان

این دختر روسی درون بدن شما را میبیند ! + عکس

۱۰۰سال پس از کشف اشعه نامرئی ایکس از سوی فیزیکدانی آلمانی، که با آن می‌شد از اعضای داخلی بدن انسان همچون استخوان‌ها و... عکسبرداری کرد، ...

  ادامه مطلب ...

بازی آنلاین - تکن



تویضحات: حجم : 90 کیلوبایت
 
ادامه مطلب ...

تصاویر جدیدی از ویندوز 9، تلفیقی از ویندوز های 7 و 8.1 ، فاش شد

با اینکه بسیاری از کاربران هنوز هم به ویندوز 8 و یا 8.1 مهاجرت نکرده اند، کمپانی معظم مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه جدیدی از سیستم عامل دوست داشتنی خود، ویندوز9، را روانه بازار کند؛ این سیستم عامل که در پائیز امسال، پس از عرضه دومین آپدیت ویندوز 8.1 روانه بازار خواهد شد، تلفیقی از ویندوزهای 7 و 8.1 می باشد.

 

این سیستم عامل همچون دیگر خویشاوندانش (8 و 8.1) از رابط کاربری مترو بهره می برد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر خود قرار می دهد که از جمله آنها می توان به پشتیبانی ازآخرین ورژن API اختصاصی این کمپانی یعنی DirectX12 و همچنین منوی استارتی زیبا و تا حدودی شلوغ اشاره کرد.

منوی استارت در نظر گرفته شده برای این سیستم عامل برخلاف آنچه انتظارش را داشتیم از رابط کاربری مترو با کاشی هایی خوش رنگ و لعاب و زیبا بهره می برد؛ در سمت راست این منو گزینه هایی همچون Power option و Recently used apps گنجانده شده اند و در طرف مقابل شاهد برنامه های احتصاصی ویندوز همچون Skype هستیم.

این سیستم عامل همانطور که گفته شد، در پائیز 2014 روانه بازار خواهد شد و به گفته مایکروسافت، پس ازبازنشستگی ویندوز 7 در ژانویه 2015، برای کاربران این سیستم عامل محبوب بهترین گزینه برای جایگزینی خواهد بود.