Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

حجاب لازمه ی همه چیز

وقتی به برخی افراد گفته میشود حجاب خود را حفظ کن که مبادا پسران هرزه فریبت دهند ، می گوید: من قوی تر از آنم که در دام هرزگان بیفتم .من حجاب و محدودیت نمی خواهم . من به خود اطمینان دارم .
مگر می شود انسان در میان آتش برود و خود را حفظ کند؟

وصیت نامه بروسلی

وصیت نامه ی بروسلی
朣 楢琴执㝧执瑩浻牡楧㩮㔱硰执㝧执獧浻牡楧敬瑦瀰絸朣杢㑳执獧扻捡杫潲湵潣潬㩲昣昸昸㬸慢正牧畯摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯㡦㡦㡦 潴捥捥捥戻捡杫潲湵浩条㩥眭扥楫楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲湵浩条㩥洭穯氭湩慥牧摡敩瑮琨灯㡦㡦㡦捥捥捥㬩慢正牧畯摮椭慭敧獭氭湩慥牧摡敩瑮琨 灯㡦㡦㡦捥捥捥㬩慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲湵浩条㩥楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散汩整㩲牰杯摩䐺䥘慭敧牔湡晳牯楍牣獯景牧摡 敩瑮猨慴瑲潃潬卲牴昣昸昸䔬摮潃潬卲牴攣散散㬩潢摲牥硰猠汯摩⌠㙣㙣㙣搻獩汰祡戺潬正潭潢摲牥爭摡畩㩳瀲㭸漭戭牯敤慲楤獵㈺硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵㈺硰戻牯 敤慲楤獵㈺硰执獧搴摻獩汰祡戺潬正瀻獯瑩潩㩮敲慬楴敶执獧搴筮楤灳慬㩹湩楬敮戭潬正漻敶晲潬 朣楢琴执㝧执瑩浻牡楧㩮㔱硰执㝧执獧浻牡楧敬瑦瀰絸朣杢㑳执獧扻捡杫潲湵潣潬㩲昣昸昸㬸慢正牧畯摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯㡦㡦 㡦潴捥捥捥戻捡杫潲湵浩条㩥眭扥楫楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲湵浩条㩥洭穯氭湩慥牧摡敩瑮琨灯㡦㡦㡦捥捥捥㬩慢正牧畯摮椭慭敧獭氭湩慥牧摡敩瑮 琨灯㡦㡦㡦捥捥捥㬩慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲湵浩条㩥楬敮牡札慲楤湥潴昣昸昸攣散散汩整㩲牰杯摩䐺䥘慭敧牔湡晳牯楍牣獯景牧 摡敩瑮猨慴瑲潃潬卲牴昣昸昸䔬摮潃潬卲牴攣散散㬩潢摲牥硰猠汯摩⌠㙣㙣㙣搻獩汰祡戺潬正潭潢摲牥爭摡畩㩳瀲㭸漭戭牯敤慲楤獵㈺硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵㈺硰戻 牯敤慲楤獵㈺硰执獧搴摻獩汰祡戺潬正瀻獯瑩潩㩮敲慬楴敶执獧搴筮楤灳慬㩹湩楬敮戭潬正漻敶晲潬
جیگر آدم پاره پاره میشه..
مخصوصاً اونجایی که گفته: 汦睯漻敶汩

ضدحال خفن به دخترا

دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من......
پسر: یعنی برگردم؟
دختر: نه، فقط پرسیدم

سلطان گودزیلاها

یه سلطان گودزیلاهای دختر که پنج سالشه تو پارک گفتم :
وای عمویی چقدر نازی تو , موش بخورتت....
گفت :
خفه شو کثافت چشم چرون بیکار و بی عار جامعه , مایه ی ننگ همه ایرانیا ..
شانس آوردم مسلح نبود ... ^_^

دوستم بهم میگه why یعنی چی ؟

دوستم بهم میگه why یعنی چی؟
میگم: چرا
میگه: همینجوری سوال کردم!
میگم: احمق میگم چرا
میگه: وا چرا فحش میدی؟ خو بگو بلد نیستی.
بعد اونوقت الان من باید با این چی کار کنم اصلا داعش بیا منو بخور.

استاد و دانشجو

استاد: به نظرشما چراحضرت محمد …
دانشجوها: اللهم صل علی محمد و آل محمد
استاد: بله آفرین ...
می خواستم از شما بپرسم که چرا حضرت محمد …
دانشجوها: اللهم صل علی محمد و آل محمد!
استاد: ماشاءالله!
به نظرشما چرا حضرت محمد…
دانشجوها: اللهم صل علی محمد و آل محمد!
استاد: لا اله الا الله! چرا آن حضرت …
دانشجوها: کدام حضرت؟
استاد: حضرت محمد!
دانشجوها: اللهم صل علی محمد و آل محمد...!!!
حال کردین اصن حواستون بود
مجبورتون کردم چندبار صلوات بفرستین

۷ کاری که احتمالا نمی‌دانید مرورگر شما قادر به انجام آنها است

۷ کاری که احتمالا نمی‌دانید مرورگر شما قادر به انجام آنها است

یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سر و کار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم. با زومیت همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...

آموزش نصب نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰

در هفته های گذشته مایکروسافت آخرین نسخه از سیستم عامل خود را با نام ویندوز ۱۰ معرفی و نسخه ی پیش نمایش آن را برای دریافت در اختیار همگان قرار داد.

onestorewindows

اول‌ ازهمه باید بگوییم منظور از نسخه‌ی پیش‌نمایش، نسخه‌ی اولیه و تقریباً خام ویندوز می‌باشد که مایکروسافت آن را برای شرکای سخت‌افزاری و برنامه نویسان منتشر می‌کند تا هم آن‌هایی که قصد تولید محصول جدید را متنی بر این ویندوز دارند با آن و ویژگی‌های جدید آشنا شوند و هم باگ‌ها و مشکلات احتمالی موجود در نسخه‌ی اولیه رفع شود.

اصولاً نسخه‌ی پیش‌نمایش در دو نوبت اولیه و پیش‌نمایش نهایی منتشر می‌شود که با توجه با سخنان مایکروسافت نسخه‌ی که هم‌اکنون منتشرشده نسخه‌ی پیش‌نمایش اولیه بوده و باید منتظر پیش‌نمایش نهایی که بیشترین شباهت به نسخه‌ی اصلی را دارد در گرده همایی بیلد که در فروردین سال آینده برگزار می‌شود باشیم.

Snap-enhancements-Windows-10

اگر شما یک کاربر عادی از سیستم‌عامل ویندوز هستید پیشنهاد ما به شما صبور بودن تا زمان انتشار نسخه‌ی اصلی می‌باشد زیرا نسخه‌ی پیش‌نمایش امنیت کمتری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارد و ممکن است به مشکلاتی در آن برخورد کنید که قادر به رفع آن نباشید.

به گزارش فاین آی تی به نقل از فارنت؛ دستگاه‌هایی که تا پیش از این سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷، ۸ و ۸٫۱ بر روی آن‌ها به‌درستی اجراشده است توانایی نصب پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ بر روی آن‌ها وجود دارد ولی سیستم‌هایی که با ویندوز RT مانند Surface RT عرضه شده‌اند قابلیت نصب نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را ندارند. باید بگوییم فعلاً در نسخه‌ی پیش‌نمایش پشتیبانی از سیستم‌های رومیزی گنجانده‌شده و هنوز برای صفحات لمسی به‌اندازه‌ی قابل‌قبول بهینه نشده است.

و برای آخرین نکته، توصیه ما به شما قبل از اقدام به نصب نسخه‌ی پیش‌نمایش مراجعه به صفحه‌ی Frequently Asked Questions و خواندن نکات توصیه‌شده توسط مایکروسافت در ارتباط با مشکلات احتمالی در زمان نصب است.

 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش CSS 3

نام کتاب : آموزش CSS 3

نویسنده : علی جهانشاهلو

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۵۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۳,۶۶۰ کیلوبایت

توضیحات : این دوره آموزشی شامل مجموعه از مقالات دوره ای و مرتیط به هم و چندین مثال علمی مختلف است که من در آنها تلاش کردم با زبانی ساده واز کوتاه ترین راه شما را با CSS آشنا کنم. بعد از به پایان رساندن این دوره شما می توانید با زبان ساده، وب سایت خودتان را به راحتی ایجاد کنید.فراگیری زبان CSS آسان است به شرطی که مقالات را دنبال کنید و پشت سر هم تکرار کنید تا کدهای CSS را یاد بگیرد.

 

ادامه مطلب ...

این ارقام شگفت انگیز را بخوانید؛ درآمد صداوسیما از آگهی های برنامه نود

در حال حاضر روی صفحه اصلی سایت اداره بازرگانی صداوسیما، جدول پخش هفته سوم مهر دیده می‌شود. در بخشی از این جدول نرخ تعرفه‌های قبل از برنامه 90 این هفته آمده است.

به گزارش ستاره نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، تعرفه همه آگهی‌های قبل و بین برنامه و نیز زیرنویس‌ها برای تمام طبقات با عدد «335» تعیین شده است. عدد «3» اول نشان‌دهنده اسم شبکه است و دو رقم بعدی یعنی «35» طبقه آگهی را نشان می‌دهد که گران‌ترین تعرفه موجود است.
 

ادامه مطلب ...