Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

ساخت قسمت های جدید سریال پرطرفدار فرار از زندان

در کنفرانس خبری انجمن منتقدان تلویزیون، مدیران شبکه‌‏ی فاکس تایید کردند که اپیزودهای جدیدی از این سریال در دست ساخت است.

فرار از زندان

به گزارش سرویس تلویزیون جهان کافه سینما، گری نیومن در این‎باره گفته: “پاول شورینگ، نویسنده‎ی سریال، با ایده‎‎هایی جدید پیش ما آمد. این داستان‎ها قرار است در مورد هر دو برادر باشد. هم ونت ورث میلر و هم دامینیک پرسل، هر دو برای حضور دوباره در این سریال، اعلام آمادگی کرده‎اند”.

دانا والدن، یکی دیگر از مدیران شبکه‎ی فاکس ادامه داد: “این چند اپیزود جدید در واقع دنباله‎ای برای ماجراها هستند. کاراکترها را چند سال بعد از حوادث آخرین قسمت، خواهیم دید. علاوه بر برادران اسکولفید، یک سری شخصیت‎های فرعی مهم دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد. هنوز نمی‎دانم که پاول می‎خواهد چه رویه‎ای را در این ۱۰ اپیزود دنبال کند، اما قرار است به تعدادی از سوال‎هایی که در آخرین قسمت مطرح شد، پاسخ داده شود”.

اصلا چه چیزی باعث شد که عوامل سریال و شبکه به فکر زنده کردن دوباره این شخصیت‎ها بیافتند؟ والدن می‎گوید که پخش شدن سریال روی نت فلکیس یکی از دلایل این تصمیم بوده است: “این کار باعث شد که سریال، مخاطبین تازه‏‌ای پیدا کند که این مجموعه را برای اولین بار می‎دیدند. طبق شنیده‎های‌مان هم متوجه شدیم که سریال یکی از پربیننده‎ترین عناوین نت فلکیس بوده است. همین باعث شد بفهمیم که مردم هنوز به این کاراکترها علاقه دارند و دوست دارند داستان آنها را دنبال کنند”.

اینکه داستان از چند سال بعد از وقایع آخرین قسمت شروع می‎شود کمی گیج‌کننده است. آن هم به این دلیل که کاراکتر ونت ورث یعنی مایکل اسکولفید در قسمت آخر زنده نماند. نیومن در این باره اذعان داشت که تصمیم‎شان بر این است که کلا این موضوع را نادیده بگیرند. “پیتر می‎خواهد که با نادیده گرفتن این موضوع، کاراکترهای قدیمی را دوباره در همان حال و هوای دنیای “فرار از زندان” برگرداند و داستانی جدید درباره‎شان بسازد. من دقیقا نمی‎دانم که پیتر چه چیزی در ذهن دارد اما اطمینان دارم که نتیجه جالب خواهد شد و رضایت بینندگان را نیز جذب خواهد کرد”.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد