Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

Football News 4

1 ـ عکسی از عادل فردوسی پور که عمرا دیده باشید!

 2 ـ گل زده در بازیهای خارج از خانه

ادامه مطلب ...

چشم خواب آلود

از ریاضی من به شدت شاکی امچیست تابع ؟ کیست مشتق ؟ من کی ام ؟
حل انتگرال باباجان منگاو نر می خواهد و مرد کهن
گرچه می گویند مشتق ساده استکار دست کله ی من داده است
یادم آید خفته بودم پشت میزرو به من فرمود استاد عزیز
گفت ای مرد جوان ای گل پسرصبح شد برخیز ای کاکل به سر
چشم را از خواب خوش تخلیه کناین عبارت را بیا تجزیه کن
خواب من را با سوالش پاره کرددر حقیقت زد مرا بیچاره کرد
من ولی با حالتی خیلی خفنرو به او گفتم که : «ای استاد من !
تا به آن جایی که من دارم سوادتجزیه زشت است تا است اتحاد !
رمز پیروزی ما همبستگی استشک ندارم تجزیه کار بدی است !
تجزیه کاری است ننگین و وقیحبنده معذورم از این فعل قبیح
نیستم من ذره ای اهل گناههر چه خواهی خواه ! اما این مخواه !»
گفت : «آقا جان ! ببند آن نیش راجمع کن بندوبساط خویش را !
درس ما جای مزاح و خنده نیستجای کل کل کردن با بنده نیست
دانش آموز ، این قدر حاضر جواب ؟!لطف کن بیرون برو ! آنجا بخواب»
کارت قرمز داد جای کارت زرداز کلاس خود مرا اخراج کرد
پنبه شد آن روز تار و پود منای امان از چشم خواب آلود من

Football News 3

مدیر عامل باشگاه رئال با ارسال نامه ای به پرسپولیس خواستار بازی دوستانه با این تیم شد

متن نامه بدین شرح است:
با سلام و احترام
لطفا cd اصلی فیفا 14 رو بخرید با هم یه دست انلاین بزنیم
اخه بدبختی اینجاس تو فیفام نیستین اشکال نداره تراکتورو بردارین حداقل هردو لنگ میپوشین ضایع نمیشه



- تعداد ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ + ﻣﻬﺪﯼ ﻣﻬﺪﻭﯼ ﮐﯿﺎ + ﻋﻠﯽ ﮐﺮﯾﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ = 243
- ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺠﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ = 261
- ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮔﻠﻬﺎﯼ ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ + ﻣﻬﺪﯼ ﻣﻬﺪﻭﯼ ﮐﯿﺎ + ﻋﻠﯽ ﮐﺮﯾﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ = 89
- ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮔﻞ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺠﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻘﻼل =98
من دیگه حرفی ندارم

Desktop Game

دانلود

رمز فایل : www.starirani.blogsky.com

حجم : 568.24 KB

پ ن پ

یه توپ دارم قلقلیه

پ ن پ میخواستی مکعب مستطیل باشه


سرخ و سفید و آبیه

پ ن پ زیتونی و نقره ای و سبز یشمیه


میزنم زمین هوا میره

پ ن پ زمین رو سوراخ میکنه میره تو زیر زمین بغل دبه ترشیا


نمیدونی تا کجا میره

پ ن پ بنده خط کشم میدونم دقیقا کجا میره


من این توپ رو نداشتم

پ ن پ داشتی الان اسکلی داری خاطره تعریف میکنی


مشقام رو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد

پ ن پ میخواستی دم عیدی بخوابونه تو دهنت


یه توپ قلقلی داد

پ ن پ تو این گرونی میخوای سویچ لکسوز بهت بده

Find the three errors

اگر سه اختلاف در تصاویر پیدا کردید از ما جایزه ی نفیسی دریافت کنید

( یک کارت شارژ 20 هزار تومانی ایرانسل و یا همراه اول )


مشاهده ی آنلاین


دانلود

by pass heart

دانلود

حجم : 299.39 KB

رمز فایل : www.starirani.blogsky.com

منبع : استار ایرانی بلاگ اسکای

World Map

نقشه سیاسی جهان و پرچم کشور ها

دانلود

حجم : 1.06 MB

رمز فایل : www.starirani.blogsky.com

منبع : استار ایرانی بلاگ اسکای

Benyamin News

بنیامین تقدیم میکند !!! 
ادامه مطلب ...

Talking Tom Cat 2 For PC

دانلود

حجم : 6.30 MB

رمز فایل : www.starirani.blogsky.com

منبع : استار ایرانی بلاگ اسکای

Pourang Legend

افسانه پورنگ

دانلود
حجم : 3.27MB
رمز فایل : www.starirani.blogsky.com
منبع : استار ایرانی بلاگ اسکای

4Game for Sega

دانلود 4 بازی سگا

tom and jerry

pink goes to hollywood

art of fighting

tiny toons


رمز فایل : www.starirani.blogsky.com

حجم فایل : 2.02 MB

منبع : استار ایرانی بلاگ اسکای