Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

اگه شب خوابت نمیبره نخون !!!!!!!

اسامی جن ها:

مازر ، کمطم ، قسوره ، طیکل


قبیله های جن ها:

بنی القماقم ، بنی الدهمان ، بنی القیعان
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

کاریکاتورهای جدید علیرضا باقری

                                                           

آموزش 41 ترفند شعبده بازی

مطلب مهمـی که باید به خاطــر بسپارید این است که موفقیت یک بازی شعبــده و یا تردستی بستگی به نحـوه ارائه آن دارد. غالباً ساده ترین شعبده ها را می توان به لطف ارائه ای مناسب به گونه ای جلوه داد که در حـد یک معجزه خودنمایی کند. پس باید یاد بگیرید که هر بازی را به نحوی مطلوب و پر کشش ارائه دهید. اگر شما مطالب را خوب درک کنید و خوب به اجــرا بگذاریـد، شایــد روزی در زمره شعبـده بازان ماهـر در آییـد و در جمـع دوستانتان بدرخشیـد. یادتان باشد، بهتـرین بازی های دنیا اگر با ضعف و ندانم کاری انجـام شوند به بدترین آنها تبدیل خـواهند شد. پس به نکات زیر توجـه کرده و نسبت به آنها دقت کامل داشته باشید:

1. به حد کافی تمرین کنید تا بتوانید به راحتی و سادگی قادر به انجام بازی باشید.

2. در هـر محفل، بیش از یک بار بازی را انجـام ندهیـد تا با کنجکاوی تماشاچیان رازتان فاش نگردد.

3 . برای آن که حضار را شگفت زده کرده باشید، از یاد دادن بازی امتناع ورزید.


4. هنگام نمایش، اعتماد به نفس داشته باشید که برگ برنده هر شعبده باز همین است.

5. حرف بزنید . . . ! یعنی باید به موازات انجام هـر شعبده، با دقت کافی صحبت کنید تا تأثیر مطلوب بر روی ذهن بیننده ایجاد شود. برای این کار، می بایســــت جملاتی که به کار می گیرید به حد کافی جالب و سرگرم کننده باشند.

پیروز باشید !


1ـ پرنده در قفس

یک چوب گرد و باریک را انتخاب کرده و یک تکه مقوا ( کارت ویزیت ) به سر آن بچسبانید. سپس در یک طرف مقوا عکس یک قفس و در طرف دیگر آن تصویر یک پرنده را بکشید. حالا مطابق شکل، چوب را در کف دو دست خود بسرعت بچرخانید. به نظر می رسد که پرنده در داخل قفس قرار گرفته است.

 

ادامه مطلب ...

دانلود آلبوم سلاطین آبی از مهدی کبریا

دانلود آلبوم بسیار زیبای مهدی کبریا به نام سلاطین آبی


دانلود آلبوم جدید سلاطین آبی از مهدی کبریا


 

ادامه مطلب ...

Tasvire Tanz 2 - Terol

تصویر طنز بخش 2 ( ترول )

ادامه مطلب در خدمت شماست

  ادامه مطلب ...

Boxer SpongeBob


Boxer SpongeBob از جمله بازی ها پر تعداد با شخصیت محبوب و مشهور باب اسفنجی بوده که توسط شرکت Nickelodeon به صورت بازی فلش انتشار یافته است. در این بازی باید به باب اسفنجی کمک کنید تا با وارد کردن ضربات قدرتمند و سرعتی بر حریف مقابلش غلبه کند. در ابتدا دوست صمیمی او ( ستاره دریایی ) در مقابلش قرار می گیرد و به حالت دوستانه با یکدیگر نبرد می کنند. نبرد های بازی Boxer SpongeBob در قالب ورزش بوکس انجام می گیرد و از حرکات این ورزش الهام گرفته است. پس از پیروزی بر حریف اول، رقبای دیگری که در شهر باب اسفنجی زندگی می کنند، بر روی رینگ بوکس حاضر می شوند تا قدرت و استقامت خود را به مردم شهر نمایان کنند.

بازی دارای دو بخش Newbie Mode و Champ Mode بوده که برای دست یابی به بخش دوم باید بخش اول را با امتیازات قابل قبولی به اتمام برسانید. در قسمت دوم، مبارزان قدرتمند تری حضور داشته که فنون مختلفی از بوکس را به نمایش می گذراند. البته فنون خنده داری نیز در برخی از این حرکت ها دیده می شود که باعث تنوع بخشیدن به مراحل می شود. کاراکتر های بازی Boxer SpongBob در ظواهر جالبی هستند و برای طراحی آن ها از لوازم بوکس استفاده شده است. برای پیروزی در هر مرحله میبایست دو Round را به طور مداوم پیروز شوید تا بتوانید به سطوح بالاتر راه یابید. گرافیک بازی به خوبی طراحی شده و از جلوه های صوتی خوبی در روند بازی استفاده شده است. برای کنترل بازی Boxer SpongeBob می توانید از جهت های کیبورد و هم چنین دکمه D کمک بگیرید و با قدرت هر چه تمام تر به حساب حریف برسید!


 

ادامه مطلب ...

counter eyde noroz

کانتر عید نوروز

دانلود