Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

اس ام اس های جدید خنده دار

اس ام اس های جدید خنده دار

  

بوی قرمه سبزی چاقوی دو لبه س!
خودت داشته باشی عالیه، از همسایه باشه کشنده س..!

*

اس ام اس خنده دار

*

مـن هـر چـی مـنـتـظـرشـدم زنـدگـیمـ بـیـفـتـه روغـلـتـک خبـــری نـشـد!!!
الانــم منـتـظـرم غـلـتـک بـیـفـتـه روخـودم راحـــت شــــم واااالاااا….

*

اس ام اس خنده دار

*

شما فکر می کنید قبل از اختراع عظیم پ ن پ زندگی روی کره زمین دقیقا چه شکلی بوده

*

اس ام اس خنده دار

*

بیشرف این کودک درونم به ندای درونم شماره داده!!
دنیایی شده ها……….

*

اس ام اس خنده دار

*

خــــدا تــنـــهـا تـنــهـایــی اســـتــ
کــــه تــنـــهــا را تـــنـهـا نـمــی گـذارد

*


*

خوبیه هوای سرد اینه که راحت با ها کردن میشه صفحه گوشی رو تمیز کرد…
تابستون نمیشد… باید تف تفیش میکردیم

*

اس ام اس خنده دار

*

ﻫﻮﺍ ﺍﺗﺼﺎﻟﯽ ﻛﺮﺩﻩ !، ﻫﯽ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﻩ ﻣﻴﺸﻪ ﻳﻪ ﻧﻔﺮﻩ ﻣﻴﺸﻪ :)))

*

اس ام اس خنده دار

*

آقا یه وضعی شده!

شبا طرفای ده، ده و نیم نیگا میندازی به ساعت می بینی هنو هفته!

*

اس ام اس خنده دار

*

بیا…
بیا ک دلم…
بیا ک دیگه طاقت ندارم…
بیا دیگه بیشعور پوست شیکمم پاره شد!
(روابط عاطفی من با داداشم پشت در دستشویی)

*

اس ام اس خنده دار

*

شعر جدید دخترا: ی کلیپس دارم قلقلیه سرخ وسفید نیم متریه میزنم رو سرم هوا میرم نمیدونی تا کجا میرم من این کلیپسا نداشتم قد کوتاهی داشتم افسردگی می داشتم بی افم بهم عیدی داد ی کلیپس نیم متری داد …!!!!!

*

اس ام اس خنده دار

*

از قلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
قلبم جواب داد: عاخه الاغ کارمن تامین خون بدنته ،، اینو باید از عقلت بپرسی ،، گوسفند،،،
نااون سن تا حالا اینجوری قانع نشده بودم ،،

*

اس ام اس خنده دار

*

امروز برای اولین بار دیدم تو ماشین عروس دوتا دختر نشسته بودن بعد از کلی دقت فهمیدم اونی که کلیپس نداره مرد ست !!!!!!

*

اس ام اس خنده دار

*

یکی وصیت میکنه تمام اعضاء بدنم رو پس از مرگم اهدا کنید جز مغزم!! میگن چرا؟
میگه :عکسای
خانوادگی توشه!

*

اس ام اس خنده دار

*

دختر چسیت…؟چیز خاصی نیست دو وجب زبون,یه ساپورت و کلیپس وبقیشم چکمه…

*

اس ام اس خنده دار

*

دخترا هم میتونن پشت ساپورتهاشون متن بنویسن مثل کامیونها….
.
.
.

لامصب چشم همه روشه…..

*

*

یه نفس عمیق بکشید مهمون من !
یه همچین آدم لارج و فراخ البال و بی اعتنا به مال و منال دنیوی هستم من …

*

اس ام اس خنده دار

*

بعضیا واسه همــه اقیانوس آرام هستن اما تا به ما میرسن میشن تنگهء هرمز!


*

*

نظرات شما دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد