Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

جوک های خواندنی

صادرات شامپو سیر پرژک به کشورهای عربی به نوعی جنگِ خیلی نرم محسوب میشه!

چون هر عربی که بره مغازه و بخواد شامپو پرژک بخره موقع تلفظ اسمش خفه میشه :))))))


درویشی را دیدم شتابان میدوید ...
پرسیدمش : یــا درویش به کجا چُنین شتابان؟؟؟
گفت: برو کنار ر.ی.د.م تو شلوارم!!!


رفیقم میرفت باشگاه ژیملاستیک برگشتم بهش گفت به باشگاه ماهی چقدر میدی؟؟؟؟
دوستم: ماهی نمیدیم , پول میدیم

  

دیدم یه ناشناس داره زنگ میزنه واسش
فرستادم: شما
فرستاد : دوس داری کی باشم
فرستادم : عزراییل
نمیدونم چی شد نه زنگ زد نه اس داد گوشیشم خاموش کرد :|


یکی نیس به ملت اطلاع رسانی کنه بگه آخه تو که تو خونت وایرلس نداری چرا مهمون دعوت میکنی هان؟؟؟؟
والااااااااا
آخه آدم چقد میتونه در و دیوارو نگا کنه!!!


بعضی مادرا با اینکه جبهه نرفتن ولی موج جبهه کاملا بهشون رسیده
.
.
یهو میزنن ما رو داغون میکنن :|


اقا ما دوتا مرغ عشق داشتیم یکیشون نفهمیدیم چجوری فرارکرد
یروزداشتیم با خواهرم سر اینکه این مرغه عشقه نره یا ماده جروبحث میکردیم،خواهرم اشاره کرد به پرنده وگفت این مادست
خواهرزادمم که پنج سالشه(پسره) کنارش وایستاده بود گفت مامان من مادم؟
خواهرم گفت نه تو نری...
خواهرزادمم گفت نه من می خام برم!!!!!
هیچی دیگه...من یکی که داشتم سرامیک می جویدم....!!!!


گوشی دوستم افتاد تو توالت دانشگاه خودشم داشت نگاه میکرد که این گوشی داره می افته تو کاسه ی توالت.بعدش بهش گفتیم وقتی گوشیت داشت می افتاد چه احساسی داشتی؟
گفت:به چشم خویش دیدم که جانم میرود...
بیچاره از شدت غم بخش شعر و شاعری مغزش فعال شد...


به بعضیا باید گفت این گوشی اپل که برای پز دادن دستت گرفتی دیگه از مد افتاده، بندازش دور الان glx مد شده، جی ال ایکس ایرانی سرور اپل امریکاییه :)))


ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ: ﻣﺴﺨﺮﻩ ... ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﺻﻐﺮﻩ ...
ﻋﺎﻗﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺳﺎﻝ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ!


اعتراف میکنم چندروز پیش یه جوش بزرگ رو صورتم زد منم سری سرچ کردم ببینم چیکار کنم سریع خوب شه دیدم نوشته مرکبات بمالین
منم نیست ای کیوم بالاست خیال کردم مرکبات یعنی همون نخود ولوبیاست اینقدر فکر کردم که چه جوری به صورتم بمالمشون بعد از بابام کمک گرفتم میگه مواظب خودت باش امریکایی ها نفهمن چقدر باهوشی میان میبرنت حیفی هنوز
محبت بابام تو حلقتون :))


به <@> من تو <:)))>< نفهمیدی ؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
میگم به چشم من تو ماهی !!!


ایرانسل اس ام اس داده به رایتلم مشترک گرامی اگه خیال کردی به همین راحتی دست از سرت بر میدارم کور خوندی فکر کردی شمارتو گیر نمیارم…. !!


میدونستی گلی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واسه شستن ظرفا خوبه...!


مهریه عروس گلمون چقد باشه؟
3296تا سکه بهار آزادی به نیت فرندهای فیس بوکش!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد