Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

طنز نوشته های جدید و باحال اسفند 93

مطالب و جملات طنز ، طنز و خنده دار

یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم

بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟

فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم :|

.

.

یکی از تفریحات کوروش کبیر و انیشتین و حسین پناهی و دکتر شریعتی تو اون دنیا اینه که …

هر روز فیس بوک رو چک کنن ببین تازگی ها جمله باحال چی گفتن!

.

.

از نظر ما ایرانی ها هر کی از ما یواش تر رانندگی کنه ، احمقه

و هر کی از ما سریع تر رانندگی کنه ، دیوونه است! :|

.

.

زندگی به من آموخت تنها چیزی که به مروره زمان درست میشه ترشی هست

بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه!!!!

.

.

یکی از قابلیتام اینه که...

بدون انجام دادن هیچ کاری خسته میشم...

.

.

باپرایدم تو جاده موندم بی بنزین .

یه ۲۰۶که رانندش دختر بود نگه داشت

گفت چی شده بگو کمکت کنم

گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم

گفت مگه بنزین ۲۰۶ به پراید میخوره . . .

الان دارم پیاده میرم کربلا

.

.

مردم چه پرررو شدنااااااا.....

دیروز تو تاکسی دختره یهو دستمو گرفت...

برگشته میگه: الکی مثلا ما زن و شوهریم!!!!

.

.

امکان نداره سر سفره از کسی نمک بخوای اول واسه خودش استفاده نکنه...

.

.

چرا تو اینترنت همه توی عکساشون

درحال گشت و گذار و تفریح و خندن

ولی تو پستاشون از غم دوری و جدایی و خیانت درحال زار زدنن؟

.

.

مخاطب خاص ﻣﺤﺘﺮﻡ

ﮐﺼاااااافت

وقتی قرار میزاری دوستتو نیار خب

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺁﺩﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﯾﺎ ﻣﺦ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﺰﻧﻪ . . .

.

.

دانشجوی عزیز !

دوست تحصیل کرده ی من !

شمایی که فردا میخواین دکتر مهندس این مملکت بشی!

واقعا نمیدونی تو کلاس باید موبایلت رو خاموش کنی؟

نمی بینی خوابیم سر کلاس؟؟؟؟

اه :|

.

.

ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ مخاطب خاصتون ﺑﺎ ﻣﺎ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﮐﻨﯿﺪ ...!

ﭼﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﯾﯿﻢ که

ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﺍﺍﺍﺍﻩ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﻩ ﻭ ﻧﺎﻟﻪ ﻫﺎﺗﻮﻧﻮ ﻻﯾﮏ ﮐﻨﯿﻢ

.

.

ﺗﻮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ دختره ﮐﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ اومده سر جای من نشسته

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﺮﺍ جای من نشستی ؟؟

ﮔﻔﺖ : ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪﯼ ..!!! o_O

چن روزه که دارم شامپو با نون میخورم بلکه بمیرم

.

.

ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ

ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!

ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟

.

.

ﺧﺪﺍﯾﺎ!...

ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﻢ.؟

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻇﻬﺮ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﻢ.؟

ﭼﯿﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ.؟

ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ.؟

.

.

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﻔﻬﻤﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﺗﻮ ﮐﺸﻮﺭﺍﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ:

.

ﺑﺮﺯﯾﻞ : ﺍﺯ ﺭﺷﺘﺖ ﺭﺍﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ؟

ﮊﺍﭘﻦ: ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻫﺎﺕ ﺭﺍﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ؟

ﺍﻟﻤﺎﻥ : ﭼﯽ ﺷﺪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺷﺘﻪ ﻋﻼﻗﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺎ : ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯽ

ﻫﻠﻨﺪ : ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺗﺶ ﭼﻄﻮﺭﻩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﺘﻮﻥ؟

ﺍﯾﺮﺍﻥ : ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﺗﻮﻥ داف ماف ﺩﺍﺭﻩ؟

.

.

همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم خداروشکر!!

بیچاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی میمردیم :|

دوتا بهم داد !

.

.

اونقدری که گوشیم نگران آپدیت برنامه هاست

بابام نگران تربیت من نبود :|

.

.

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ ﺗﻨﺒﻞ ﻧﯿﺴﺘﻦ

ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ !

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺎﻋﺖ 5 ﺻﺐ بریم تایلند

لعنت به ﻫﺮ ﮐﯽ ﭘﺎ ﻧﺸﻪ:))

.

.

به سلامتی پسرایی که فقط اسم یک دختر تو گوشیشونه . . .

اونم خواهرشونه !

بقیه دخترا رو با اسم علی، مَمد و رضا و. . . ذخیره کردن.

.

.

شادی ﻳﻌﻨﻰ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺑﻪ ﻣﻮﻫﺎﻯ ﻋﺸﻘﺖ ﺍﺩﺍﻣﺲ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﯽ!

چیه من اینطوری شادم :|

عشق خودمه به خودم مربوطه :|

.

.

یه رفیق ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺧﺮﯾﺪ

ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺳﺖ ﺭﻭ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮ ﭼﻨﺪ ﺧﺮﯾﺪﯼ :|

.

.

دختره اومده اپاراتی باد چرخاشو تنظیم کنه

به یارو گفت اقا باد خارجی بزنیدلطفا…

من که شوکه شدم پمپ باده که از خنده بادش نمیومد دیگه

اوستاهه که اینکاره بود گفت نگران نباشید

تو کل منطقه فقط ماییم که باد خارجی میزنیم بقیه یا چینیه یا ایرانی

الان براتون صورتیشو زدم

دختر : واااااااااااااااا چرا صورتی؟ این ماشینه بابامه

بقیشو نمیتونم بگم مودم از خنده قطع و وصل میشه …!!!!

.

.

کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر

گفتم: برای کی؟

گفت: برای هدیه دادن به عشقت!

گفتم: اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟!

لحظه ای سکوت کرد

و گفت: پول نداری گ*ه فلسفی نخور

کودک گل فروش آخه اینقد بی اعصاب؟! :|

.

.

بابا این زمستون فازش چیه دقیقا ؟؟؟؟

ی روز شبیه سواحل استوایی میشه

ی روز شبیه روزای غم گیز پاییزه یه بار شبیه قطب جنبوه اخه چرا ؟؟؟؟؟

فک کنم ننه سرما از حاجی فیروز شکست عشقی خورده!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
alisayadchi دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 18:28

سلام نجم الدین میشه گفت وبلاگت تو دنیا تکه اصلا حرف نداره جون تو . اگه میشه هر روز ، هر روز مطالب جالبی بزار اون جوک هایی که گذاشتی هم خیلی خوب بود .ممنون از اینکه موجبات خنده و شادی ما رو فراهم میکنی . مرسیییی بووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد