Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

چشم خواب آلود

از ریاضی من به شدت شاکی امچیست تابع ؟ کیست مشتق ؟ من کی ام ؟
حل انتگرال باباجان منگاو نر می خواهد و مرد کهن
گرچه می گویند مشتق ساده استکار دست کله ی من داده است
یادم آید خفته بودم پشت میزرو به من فرمود استاد عزیز
گفت ای مرد جوان ای گل پسرصبح شد برخیز ای کاکل به سر
چشم را از خواب خوش تخلیه کناین عبارت را بیا تجزیه کن
خواب من را با سوالش پاره کرددر حقیقت زد مرا بیچاره کرد
من ولی با حالتی خیلی خفنرو به او گفتم که : «ای استاد من !
تا به آن جایی که من دارم سوادتجزیه زشت است تا است اتحاد !
رمز پیروزی ما همبستگی استشک ندارم تجزیه کار بدی است !
تجزیه کاری است ننگین و وقیحبنده معذورم از این فعل قبیح
نیستم من ذره ای اهل گناههر چه خواهی خواه ! اما این مخواه !»
گفت : «آقا جان ! ببند آن نیش راجمع کن بندوبساط خویش را !
درس ما جای مزاح و خنده نیستجای کل کل کردن با بنده نیست
دانش آموز ، این قدر حاضر جواب ؟!لطف کن بیرون برو ! آنجا بخواب»
کارت قرمز داد جای کارت زرداز کلاس خود مرا اخراج کرد
پنبه شد آن روز تار و پود منای امان از چشم خواب آلود من
نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 14:55

تو جام حذفی

شما زودتر عنایت فرمودید

بنیامین دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 14:56

تنها سالی که داربی برگزار نشد سال1372 بود که تیم جنابعالی دسته سه تشریف داشتند

اگه دسته سه تشریف داشت چرا سال بعدش تو سال 1373 دربی برگزار شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد