Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

اس ام اس های طنز و خنده دار جدید اسفند 93

اس ام اس خنده دار

آرزوی هر پدری اینه که پسرش رو تو لباس دامادی ببینه

اما آرزوی من اینه که بابام رو تو شلوار جین ببینم

.

.

رفتم دکتر گفتم مفاصل دست راستم درد میکنه

دکتره گفت: واتس اپ رو پاک کن درس میشه!

.

.

ماشینمو بردم نمایندگی ایران خودرو...

میگم آقا چرا گیربکسش صدا میده؟؟

میگه:حتما صدای ضبطت کم بوده ^_^

خدایی هر وقت وولوم میدم

صدای گیربکس نمیاد..

چقد آدم خوب و واردی بود!!!

تازه ازم پول هم نگرفت :)

.

.

علم بهتر است یا آمـــپــول ؟

هوررررررررا:-) :-) :-)

بالاخره علم برنده شد

.

.

من امسال خرید نکردم چون باید پولم تو بانک باشه

شاید یه بیچاره احتیاج به یه اختلاس داشته باشه

زن و بچه هاشون اون سر دنیا منتظرن

.

.

 

" زرشــک " چــیـسـت ؟؟

یـه چـیـزی تـو مــایـه هـای انـگـشـت شـصـت هـسـتـش

ولـی از نـوع گـیـاهـیــش !

.

.

ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﮐﺮﺍﻭﺍﺗﻮ ﺍﺧﺘﺮﺍﻉ ﮐﺮﺩ ﺍﻭﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮐﻨﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻬﻮ

ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﻭﺍﯼ ﭼﻪ ﻣﺨﻬﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺯﺩ!!!‏

.

.

به امید اون روزی که بعضیا بفهمن وقتی موبایل آنتن نمی ده

داد زدن مشکلی رو حل نمی کنه

.

.

بابابزرگم خیلی جدی معتقده این دکل های ایرانسل رو رضاشاه نصب کرده

.

.

اینجا اگه سرطان هم داشته باشی اول واست یه آمپول دگزا تجویز می کنن

.

.

نان لواش چیست ؟

به آلیاژی از پلاستیک و آرد می گویند که در دمای مخصوصی پخت می شوند !‏

.

.

اَلا سَلا چیست ؟

منم اگه لبامو به اندازه لب شتر پروتـز میکردم

بجای "الو سلام” اینو میگفتم !!‏

.

.

پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که

سر به تن دخترای دیگه نباشه !‏

.

.

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:

خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟

دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟

چرا این کارو با من کردی؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا بهم خیانت کردی...!!

.

.

.

.

.

به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده!

.

.

به داداشم میگم : اگه بمیرم چی کار میکنی؟

میگه : خیالت راحت خودم فیسبوکتو آپ میکنم

.

.

یادش بخیر قدیما مامان بزرگ ها شصت سالشون بود

الان مامان بزرگ ها سی سالشونه...

.

.

پسری که از من خوشتیپ تره پسرمه

بله اینجوریاس

به باباش رفته ^__^

.

.

یــه حقـیقـت تلــــخ تــوی زنــدگـــی هســـت ؛ کــه میگــه :

هــر چــی هـــم خــودتـون رو بـه بـی خیـالـی بـزنیـن ُ امـروز و فـردا کنیــن ...

بــلاخـره خــونــه تکــونـی میــرســه ^_^

.

.

نوشته سالن های ورزشی ژاپن :

” قهرمانان مادرزاد به دنیا نیامده اند

بلکه با تمرین و پشتکار به قهرمانی رسیده اند ”

نوشته سالن ها ورزشی ایران :

” مراقب وسایل شخصی خود باشید ”

.

.

اولین سین سفره امسال

سفیدیه چادر عقد رو سر مجردای اینجا باشه

لال از دنیا نری بگو آمین

.

.

ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻧﺖ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ . . .

ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﻭ

ﺑﮕﻮ ﺯﻫــــــــــﺮ ﻣــــــﺎﺭ ﮐﺼﺎﻓﻄﺎﯼ ﺁﺷﻐﺎﻝ :|

.

.

امسال یه وظیفه خطیر به من محول شده

اونم اینه که هر بچه ای به بابام گفت عمو عیدی بده……

من حواس بقیه رو پرت کنم تا بابام یه پس گردنی بهش بزنه :|

یعنی در این حد بی اعصابیم ما :|

.

.

باد آورده رو باد آورده میبره...!

.

.

.

.

.

.

.

خیابانی، همین الان یهویی!!! :|

.

.

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻛﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻢ

ﺳﻼﻡ ﺑﺎﺑﺎ!

ﻣﻴﮕﻪ :ﺑﺒﻴﻦ ﭘﺴﺮﻡ:

ﺳﻼﻡ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﯿﺎﺭﻩ

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺎﺭﻩ

ﺷﺎﺩﯼ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺎﺭﻩ

ﻋﺸﻖ ﻫﻤﺴﺮ

ﻫﻤﺴﺮ ﺑﭽﻪ

ﺑﭽﻪ ﺩﺭﺩﺳﺮ

ﺩﺭﺩﺳﺮ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ

ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﺮﯾﻀﯽ

ﻣﺮﯾﻀﯽ ﻣﺮﮒ

ﭘﺲ ﺳﻼﻣﻮ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ

ﺑﺮﻭ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﭘﺎﻯ وبت :|

.

.

دختره تو خیابون ازم پرسید...

آقا خیابون ولیعصر میخوام برم!

من بهش گفتم؛ اشکال نداره برو فقط زود برگرد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه فحشی داد الان تو گوگل دنبال معنیشم!

.

.

شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید ۰/۵ نمره داشت

هر چی بلد نبودید ۲ نمره ای بود!؟ :))

.

.

ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ 800

ﮐﻨﺠﺪﯼ 850

ﺩﻭﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪﯼ1000

ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ 1300

برشته پر کنجد 1800

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ

ﺑﻨﺰ تو آلمان نداره!!

.

.

تق زاررررررررررررت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اولــیــن نفــر که تـو نت تــرقه انــداخت من بـودم ^__^

.

.

.

وقتی میخوام بنویسم تنهام

ناخداگاه یاد خدا میافتم

خیلی خجالت میکشم ازش :(

خدایا کاری کن با تو بی نیاز از همه شم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد