Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

پست های خنده دار فیسبوکی اسفند 93

استاتوس های فیسبوکی

متاسفانه هر سیب زمینی سرخ کرده ای بالاخره تموم میشه،

هرچقدم که یواش بخورینش!

اینا سختیای زندگیه :|

.

.

ﮐﺜﯿﻒ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻣﺎ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ...

.

.

.

.

ﺣﻤﺎﻡ ﻧﻤﯿﺮﻥ

ﻫﻤﺶ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺎﺷﻪ

.

.

به خدا گفتم چرا آخه من یه مخاطب خاص ندارم..

گفت هنوز بنده ای خلق نکردم که لیاقت تو رو داشته باشه

وجدانا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم ...

.

.

اگــه مـیـخـوایـد آمــار یـه دخـتـرو در بـیـاریـد

کـافـیــه بـه یـکــی از دوسـتــاش بـگـیـد فـلـانـی دخـتـر خـوبـیـه!!

تـمـام پـَتـه طـرف مـیـریـزه رو آب که ثابـت کـنـه نـیـسـت :|

.

.

سه شغل ازهمه آپدیت ترن!!!

اول راننده تاکسیا

دوم نانواها

سوم آرایشگرا

یعنی میشه آخرین خبرها رو از اینا دریافت کرد

اصلا یه وضعیه بخدا...

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ: مخاطب خاصم ﺑﻌﺪ ۲ ﻣﺎﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ…

ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻩ : ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ …

ﻣﮕﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﺮﺗﻪ ﺩﻫﻦ ﻣﺎ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﯾﻢ

.

.

بهار نزدیک و آخرین ماه سال است

بیایید دیگر کارهای زشته گذشته را انجام ندهیم...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

و کار های زشت جدیدی یاد بگیریم!

.

.

من نه اینکه بی پول باشما

فقط جیبمو با ریه ام ست کردم

یعنی تو جفتشون هواست:l

.

.

خدارا شکر فکر کنم امسال زمستون" اندی" سرما نخورده ....

چون که چند وقته آهنگ جدید نخونده

.

.

هشدار به آقایان:

روز های آخر سال اگر از همسر یا مادرتان محبت دیدید فورا محل را ترک کنید!

خطر خانه تکانی حتمی است. . .

.

.

امروز صبح رادیو میگفت : دوستانِ همراه ، اینجا ایرانه و همه اینجا شادند... !!!

نتیجه گرفتم : الان من خارجم..

.

.

مشکل ما اینه که غم ها رفیق بازن -____-

بعله یکیشون که میاد بقیه رو هم خبر میکنه دور هم باشن :ا

.

.

امسال عید هرکی اومد خونه ما میزارم خودش انتخاب کنه !!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یا رمز وایفای یا آجیل ؟!!

.

.

مهندسین آی تی دارن تلاش میکنن

ببینن میتونن یه کاری کنن امسال عید دیدنی به صورت آنلاین برگذار شه...

تا ما دیگه از جامون پا نشیم!!!

.

.

ترجیح میدم تنها باشم و افسوس بخورم

تا این اینکه افسوس باشم و تنها بخورم :|

.

.

.

.

.

.

.

.

اِع اشتباه شد!

صبر کنید^_^

ترجیح میدم تنهایی افسوس بخورم تا این که افسوسو تنهایی بخورم؟!

فک کنم بازم نشد :|

خلاصه بدونین یه ترجیحی میدم!!

بهم اعتماد کنید!

.

.

اگر خواستید یک مدت تنها باشید

به همه اطرافیانتون بگید پول لازم دارید...

بخدا جواب میده اساسی ، همه در افق محو میشن!!!

.

.

جدیدأ به این نتیجه رسیدم که دو جا احساس خستگی مفرط میکنم :

اول زمانیه که از عشقم دور باشم.

و دوم وقتیه که دم غروب از خواب پاشم فکر کنم " صبح زوده "

.

.

اگه یخچال ها اهل تلافی بودن هر نیم ساعت

میومدن در اتاقمون رو باز میکردن و میپرسیدن:

خـــــــــوب دیگه چه خبر؟!

خوشبختانه اون بزرگواران اهل گذشت هستند..!

.

.

دختره رفته بانک متصدیش گفت خانوم پول خورد ندارم که بهتون بدم

دختره : اشکال نداره بقیشو پاستیل بدید!

گزارش رسیده رییس بانک رفته رو پشت بوم دختر میبینه جیق میزنه :]

.

.

پسر ۱۴ساله نوشته دیشب طمع بوسه اش را نچشیدم

اونوقت من اولین باری که با یه دختر قرار داشتم ۲۵سالم بود

از شدت استرس جای اینکه به خودم ادکلن بزنم به آیینه زدم :|

.

.

درسته که همه ی بچه ها فرشته اند

ولی فرشته عذاب هم داریم خب

.

.

دلم گرفته بود به مخاطب خاصم پیام دادم ” این همه استخوان در بدنم بود چرا دلم را شکستی ”

آب دهنمو قورت نداده بودم جواب داد :

بخدا دستام جون ندارن وگرنه استخونات که هیچ گردنتو هم میشکستم

.

.

به بابام گفتم اگه100میلیون بهت بدن ، توحاضری منو به قتل برسونی؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الان 5 دقیقه س رفته تو فکر

یه لبخند خبیثانه هم رو لبشه هی زیرچشمی به من داره نگاه میکنه . . .

یا ابوالفضل خودت کمکم کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد