Star Irani

نجم الدین

Star Irani

نجم الدین

مطالب طنز جدید و خفن بهمن ماه 93

مطالب و جملات طنز ، طنز و خنده دار

مکالمه ی من و مامان و بابام بعد از اومدن من از امتحان :

اونا : شیری یا روباه ؟

من : مگه شغال چشه ؟

.

.

هر گلی یه بویی داره چیست؟

توجیه آقایون برا خیانت به خانوماشون

ماشالا عینِ زنبور میخوان همه گلا رو بو کنن

.

.

ما پـــسرا اصلا پشت سرمون رو نگاه نمی کنیم!

چون اصلا طاقت دیدن کشته مرده هامونو نداریم

.

.

خبرفوری

هموطنان عزیز

هم اکنون پنالتی حاج صفی وارد آسمان کشورمان شد....!!!

.

.

تف به این شانس....

تو اخبار میگفت یارو داشته تو کوه قدم میزده

یه زمرد پیدا کرده به ارزش چند میلیون دلار!

اونوقت من دیروز داشتم تو خیابون راه میرفتم یه ۲۵ تومنی دیدم

اومدم بردارمش خشتکم پاره شد

.

.

ﺑﻪ ﻣﺮﻏﻪ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﻠﺪﯼ ﺗﺨﻢ ﺩﻭ زﺭﺩﻩ ﺣﺎﻭﯼ ﺍُﻣِﮕﺎ 3 ﺑﺬﺍﺭﯼ ؟

ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺗﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎ ﻣﺎﻝ دافای ﺗﻼﻭﻧﮕﻪ..

.

.

ووووووووح

 

عجب کابوسی دیدم

ـ┐_____ ┌

ـ |__ (o_o) |

ـ / ||/ /

ـ┇/ // /

ـ┇ /________/

ـ ┇ ┇

 

خواب دیدم دارم کادو ولنتاین میخرم!!!!!!!!!

ینی کی میخواد گولم بزنه......؟؟؟

.

.

پسره بهم مسیج داده " اسم اهنگ جدیده سیروان چیه؟"

میگم " کجایی تو"

میگه من شرکتم، تو کجایی؟

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ...

ﻏﻤﮕﯿﻨﻢ ﻣﺜﻞ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺳﻔﺮ ﭘﺎﺭﯾﺴﺶ ﮐﻨﺴﻞ ﺷﺪﻩ

ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ

ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻧﻤﯿﺬاره ﺳﯿﺒﯿﻼﺷﻮ ﺑﺮﺩﺍﺭﻩ

.

.

بالاخره تکلیف منومشخص کنید

اگه نمیتونید مخمو بزنید

من این همه هزینه نکنم واسه نت :|

.

.

عاشق اونایی هستم که اس ام اس رو مینویسن موقع دعوا و دلخوری

ولی ارسال نمیکنن،

آخه دلشون نمیاد عشقشونو ناراحت کنند..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی من هفت هشت بار میفرستم تا مطمئن شم رسیده !!

.

.

اگه تا فردا یه مخاطب خاص پیدا کردم که کردم اگه نکردم.

اینقدر پست غمگین میزارم تا خون گریه کنید

از من گفتن بود

.

.

دختره داشته نماز میخونده

خواهر کوچولوش اومده میگه بسه دیگه خدا رو خسته کردی

مگه فقط تویی که شوهر میخوای ؟؟؟؟!!!!

.

.

کاش سیستم نصیحت تو خونه ها اصلاح میشد

مثل معاینه فنی روی هرکس برچسب زده میشد که قبلأ نصیحت شده

تا دوباره کسی درباره همون موضوع باهاش صحبت نکنه!

.

.

باو تلویزیون داره سرمونو شیره میماله

داشتم غذا میخوردم و هی نمک میریختم اما اصن هیچ جا تاریک نشد

ینی هی ریختم اصن تاثیری نداش ی خورده هم تاریک نشد :(

هیچی دیگه غذام شور شد نمیشه خوردش :|

الانم دارم نون خشک میخورم

.

.

وقتی دیدی

دختری به خاطر تو غرورش را شکست

بدان

که

او

.

.

.

.

.

.

.

.

دوستت ندارد

دهنت سرویسه

آخه اون کادوی ولنتاین میخواااااااااااااااااااااد^ـــ^

.

.

میشینی مثل اسب درس می خونی ؛ هیچی یادت نمی مونه

اما تا یه چیزی رو تو برگه ی تقلبت می نویسی

همش مو به مو یادت می مونه ......

.

.

خـدا هَمـه رو اِمتحـان میکنـه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اَز مــَن کــُنکـور میگیـره.. :|

.

.

ولنتاین نزدیکه

منو نگــا کنین *__*

نه اینجوری نه! قشنگ نگام کنین

O___O

به نظرتـون من شبیه نیمه گمشده هیچکدومتون نیستـم؟

.

.

هیچ میدونید چرا دخترا تو عروسیا این همه جیغ میزنن؟

چون امکان داره از حسودی منفجر بشن

.

.

ما ازوناشیم که جاى زدن به سلامتى این و اون

شب یه لیوان شیر میخوریم واسه سلامتى خودمون.

بـــعلـــه...

.

.

من هر چی ملکه ذهنم میشه

پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه! :|

دلیل عدم موفقیتم تو زندگیم همینه! ^_^

.

.

مورد داشتیم...

دختره تو گوگل سرچ کرده "چرا برای من خواستگار نمیاد"

گوگل بهش پیشنهاد ازدواج داده!

.

.

هروقت یه کسی بهتون گفت یه چیزی بگم

بگید نه نگو!

چون اگه بگید بگو

میگه هیچی ولش کن!

اینم یه بیماریه دیگه :|

.

.

دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری

بدان یک جا یک کرمی ریخته ای

الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست !

.

.

باز کردن سر حرف گاهی اوقات از باز کردن گاو صندوق بانک هم سخت تره

.

.

در کشوری زندگی می کنیم که

ملت به رفیقاشون ی جوری میگن داداش

انگار ن انگار که به داداش خودشون میگن :

هوووووی یابو :|

.

.

میگم ما که قیافه برف یادمون رفته

شما رو نمیدونم

.

.

باور کنید این اسپریه داوران جام جهانی که مخترعش هم ثروت مند شده

همون بفرشادیه عروسی های خودمونه فقط بسته بندیش عوض شده حالا هی بگید نه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد